2011-02-19

a monkey needs to dance, so do you

Ja, igår efter skolan så var det helt plötsligt lov. Så fruktansvärt skönt fasktiskt! Jag har typ ingenting planerat. Partaj ikväll och umgås och titta på film med några ngn gång under lovet.. That's it typ. :)
Iaf vid 16 tiden så promenixade jag och Jossan en stund, såg rådjur.. flera st. Precis som i tisdags när vi vandrade den där turen. :) Efter det så begav vi oss till Maxi. Vi var jätte sociala och babblade på som vanligt.. tills... ngt hände inne på maxi. haha. Både blev toktrötta helt plötsligt och sa typ ingenting till varandra. Haha! Sen gick jag hem.. tittade på tv en liten stund och sen la jag mig. Klockan var typ.. 21! Har precis fått lov och somnar så tidigt. ^^

Det resulterade i att jag idag vaknade 06.31.. och sen igen 08.ngt. Men jag tvingade mig själv att ligga kvar i sängen tills 9 iaf. Ska ju på partaj ikväll, som sagt, så jag hade tänkt sova ut ordentligt. Men icke då.
Hur som haver så gick jag upp, åt frukost och begav mig sen till gymmet. Ska försöka ta upp tränadet igen efter att jag varit sjuk i typ 2 veckor nu. Inte helt frisk än, men jag trotsar det! Moahah, I'm evil!
Det var iaf SKIT JOBBIGT! Tränade bara lite gym och var på bandet en stund.. Men skit jobbigt! Inte under tiden jag tränade. Men från att jag gick in i omklädningsrummet tills en stund efter att jag kommit hem så kände jag mig nästan död. Crazy! Aja.. jag är igång igen iaf! :)

Jag är förövrigt irriterad att inte Jossans paket har kommit än! Tänkte ju ge det på hennes partaj när jag inte hade fått det till hennes riktiga födelsedag. Men icke då! Det har inte kommit än heller! BLÄ!!

Inga kommentarer: