2011-09-25

att ligga med nå'n annan sån är inte jag, men andreas wilson är ett undantag

Helgen har gått fort. Fredagen var riktigt trevligt. Filmen, friends with benefits, var riktigt rolig. Sen var det mat på Jensens och det är ju alltid trevligt att sitta där och babbla! :)

Lördagen var jag verkligen igång. Några rundor till biltema, för nu jääklar skulle kläderna mina undan. Det betyder också att det blev lite omöblering i mitt rum. Men nu ni. Efter att ha bott här i typ 3 månaderna har alla mina kläder fått en plats! Rätt proppfulla platser men platser never the less. Tvätta hann jag med också.
Lördag kväll betydde iaf filmkväll hos Jossan med henne och Pringlan. Det blev tre filmer, lite mat, godis och popcorn. Mumma!

Söndag. Fixade till lite mer på rummet. Sen stan med Jossan några timmar följt av en stund till maxi där Nathalie, Christer och Niclas av en slump blev mitt sällskap. Nu äre pringles i mitt knä, en Pringla brevid i soffan och "partaj" på tv.

Nu känner jag, för en gångs skull i mitt liv, att jag har slut på energi. Hoppas iaf att ni haft en riktigt trevlig helg. :)
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: