2011-09-02

om du gör fören på oppen det blir pang på kanonen

1. Klockan är ca tjugo över nio och jag ligger i sängen redo för att sova. Jag har redan sovit ett tag under dagen och sen halv sovit i soffan. Jag tror det märks att jag inte är 100% av mitt vanliga jag.

2. Igen så är klockan ca tjugo över nio och lägenheten är redan helt svart när jag inte har någon lampa tänd. Jag antar att jag också måste börja ge efter.. Det är inte längre sommar.

3. Hur svårt är det att tända en lampa ist för att trava osäkert fram i lägenheten och slå i allt möjligt man inte visste att man hade på golvet. (som klamydian jag sparkade till ett par gånger.)

4. Vad är det i nässpray? Hur kan det gå bort snor så fort? Och för den delen.. HUR kan man ha nästäppa och rinnsnuva samtidigt.. I samma näsborre?

5. Jag har inget mer att skriva. Men jag kände att det såg bättre ut med 5 saker att ta upp. Rent estetiskt alltså. (visst lät jag nästan lite smart? ;))

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

alexandra sa...

Krya på dig tjejen! <3

Louise sa...

härligt med klamydian i alla fall. ;) krya på dig bumsilums!

Deaconess sa...

Lillgumman då!!!kram*