2011-10-23

dagens superintressanta fakta

det här ska jag försöka börja med. för det tycker jag är kul. dagens superintressanta fakta kommer i slutet av inlägget.

Måste bara berätta om helgen. Fredags vid 4 tiden när alla slutat skolan, jobb och vad allt man nu gjort så var det dags för mig, Banan, Loppan och Fisen att åka ner till självaste Mellerud för en supericevisit hos Palex!
Och suprice blev det indeed. :)
Vi hade det supermysigt i bilen på väg dit, supermysigt när vi spelade spel, åt tårta och babblade på kvällen, supermysigt när vi "trängdes" 4 pers i gästrummet, supermysigt när Palex hoppade i sängen för att väcka oss, supermysigt när vi åt frukost och spelade och sen igen när vi åkte bil tillbaka. :) Tack för det!
Lördag kväll var också mysigt men inte riktigt lika ovanlig. Jossan kom till mig och vi tittade på glee säsong 2.

Nu sitter jag iaf här på jobbet och ska väl fortsätta med mitt I guess. Tjing.

- Djur som lägger ägg har ingen navel!

Inga kommentarer: