2011-10-11

on a clear day I can se a very long way

Hallåja bloggen! Hur står det till?
Idag är det tisdag, för er som inte visste det, och här sitter jag på jobbet.
Dagen började med en liten sovmorgon. Inte helt fy och skam. Sedan var det att ta en promenix till skolan. Väl i skolan så var det dags att ta skolfoto. Vi har redan gjort det en gång den här terminen men.. tydligen var inte fotografen den bästa av de bästa. Så det blev till att skolans egen "teknik-karl" fick agera fotograf. Heja Tommy!
Senare fortsattes det med konsekutivtolkning. Det är så roligt, men verkligen inte det lättaste alla gången. Snart börjar vi dessutom med konsekutiv taktiltolkning. Läskigt? Jo, jag tackar jag. Så kul? Jo, det måste jag också tacka för.
Men hur som haver sitter jag iaf på jobbet nu. Slutar kl 07 imorgon och då är det bara att ta mig tillbaka till skolan. Efter det kanske jag kommer hem och däckar i soffan? Återstår att se.

För övrigt så har min träningslust kommit tillbaka. Jag har inte varit och tränat så många gånger än men ett par iaf. Och ute och gå har jag börjat vara igen. Älskar att bara gå (så länge man har bra sällskap eller musik i lurarna).
Men nu jääklar! Jag ska ju dessutom bli Isas stenhårda PT. Vi ska bygga ännu mera muskler på kvinnan! Och samtidigt förhoppningsvis ge mig några. This is gonna be legen..... wait for it...


(trodde först att någon ritat av mig när jag tränar.. men insåg sen att den inte var jag. inte lika röd. men va faen det ska väl synas att man bränner fett?!)

Inga kommentarer: