2011-12-15



Bild från inflyttningsfesten i fredags. Här var det bestämt framträdande av spice girls "stop" (Jag tror att jag just där försöker mig på mel c's lilla solo). Vi har bra kul vi. ^^

Imorgon är det fredag och det betyder julbord/avslutning och sen är det lov! Lov fram tills den 9:onde januari. Ett lov som jag verkligen behöver.
Dock finns den där jäkla paniken där. Vet ni varför? Jag har en tentakomplementering som jag fortfarande inte har gjort. Och jag vill verkligen inte göra den. Jag orkar verkligen inte göra den.
Det känns som att jag inte gjort något på väldigt länge.
Men jag har ända haft en rätt bra vecka.
Imorgon, efter julbordet och allt sånt där så sticker jag från örebro ett tag. Sen på måndag blir det att resa mera. Då hem till Gävle, där jag ska fira julen! :)
Så, det är vad jag har att säga för stunden. Vi hörs.

Inga kommentarer: