2011-12-05

hej alla barn, nu är det barnprogram


Just nu sitter jag här i en sjukt skönt tröja ska ni veta! ;)

Helgen har varit bra och dagen idag har varit både riktigt bra och bläig.
Till den bläiga delen hör illamåendet och den delen i skolan där jag måste jobba med grammatik.
Tack vare mamma så har jag antagligen kommit fram till varför jag mått illa jämt och inte kunnat äta under en vecka nu. Hon sa att det skulle kunna vara magkatarr.. jag kollade upp det på internet och det verkade stämma in ganska bra. Det mesta av symtomen iaf.
Gick till apoteket för att köpa meducin men när jag frågade om hjälp sa hon att jag bör ringa 1177 - sjukvårdsrådgivningen innan jag köper ngt.
Kom hem och ringde dit.. så sa hon att jag ska ringa till min vårdcentral imorgon bitti för att få tid. Så jag hoppas dom kan hjälpa mig där och ge mig tid snabbt.
Fast mest hoppas jag ju förstås att illamåendet är borta av sig självt imorgon! ;)

Ja Ja. Nu ska jag titta färdigt på two and a half men. Have it good!

2 kommentarer:

Fisen sa...

vilken jättejättefin tröja du ;) <3

Deaconess sa...

Aaaaaaaaaaaaaandas älskade gumma!!!!