2011-12-03

got a secret. can you keep it? swear this one you'll save..

Trevlig lördag på er gott folk! :)
Vad har ni för er idag?

Själv sitter jag här i soffan och tittar på tv i väntan på att tvätten ska bli klar. Sen kommer det där dryga med att vika tvätten och lägga in den överallt. Hmm.. återstår att se om det blir gjort idag. ;)
Vad dagen har att erbjuda mig mer än att försöka få mig att städa får jag vänta och se.. kanske ska träffa Louise och karl hon har här ikväll för en cider eller något. Om inte så blir det nog att sitta hemma och ta det lugnt. Bli frisk!
Jag vill må askalas nu! Om inte nu så senast imorgon. ;p Jag orkar inte ha förkylningssymtomen mer och jag orkar VERKLIGEN inte må illa mer. Jag har mått illa nästan hela tiden sen i måndags och typ inte kunnat äta något. Och det, mina vänner som känner mig, är inte likt mig. Eller vad säger ni?!
Fast förutom det där så är allt jättebra med mig! ^^

Jaja, nu tror jag snart det är dags att ta mig ner till tvättstugan. Vi hörs!

Inga kommentarer: