2012-06-03

and sunday comes afterwards

Ska man avgöra saker genom att kolla på facebook så har det varit en händelserik och rolig kväll/natt ute bland alla dessa festande ungdomar.
Vad har hänt hos mig då?
Jo, jag vaknade av att det var ngt som rörde sig i min mun. Precis... Rörde sig i min mun!
En av piercingkulorna har lossnat under natten och jag har högst antagligen svalt den. Resten av piercingen, staven och andra kulan, höll på att leka lajban i min mun när jag vaknade..
Jag kan säga att jag tror jag känner kulan jag har svalt. :/ Det känns inte riktigt som att den är på rätt ställe.. (dööh!)
Annars ligger jag här med min fot i lite högre läge än vanligt. Ska väl stappla mig fram för att hämta lite blåbärssoppa att ta mina piller med.

1 kommentar:

Lena sa...

Åh läskigt! Men sophia nästa gång vi går ut då ska du med och då blir det lajban på dansgolvet ist för i din mun!:)