2012-06-11

Evelina Pringlan Wikman

Mina vänner är världens bästa!
En av dom är min underbara kombo!
Hon finns där hela tiden... Hon får nog utstå en del när hon bor med mig men hon stannar ändå! ^^
Hon förstår när jag inte orkar diska ett glas fast alla andra är slut.. Vi tar glas som stått odiskade ett par dagar istället.
Hon ser det roliga (och mkt praktiska) i att diska i ett badkar.
Det känns skönt att hon alltid är sjukt seriös, precis som jag! ;)
Vi är lika fräscha båda två.
Och glass uppskattar hon precis som man ska!!
(och som om inte hon är underbar bara hon så har hon sett till att jag fått en till alldeles underbar person i mitt liv <3)

Hon är världens bästa Pringla helt enkelt! <3

1 kommentar:

Evelina den fina sa...

Alltså.. Jag blir rörd bästaste! Fast.. det såg du ju förut.
Älskar dig, du gör mig glad.