2012-06-12

Jag är trött, less, kroppen som aldrig bara kan va, tankspridd, orklös fast det också kommer glädjestunder imellanåt - som mina nära och kära ger mig! eller t.ex när jag får stå och tolka. sen tillbaka till stressen, hjärtat som bankar hårt hela tiden (ibland positivt ibland inte), mer tankar, tid som inte finns, problem som ska lösas, igen utan tid att lösa dom. problem som jag skapar för andra, det högre blodtryck som antagligen är tillbaka, skuldkänslor gentemot allt och alla.
Ja.. Vi får se hur närmaste framtiden går. Har jag tur så lugnar allt ner sig drastiskt.
Och nej alla ni underbara och älskade människor som jag har runt mig(!!) - ni behöver inte oroa er. Behövde bara spy lite galla.

2 kommentarer:

fisen sa...

bläää, låter himla jobbigt. man behöver få spy ur sig galla emellanåt! Det blir bättre sen ^^ <3

alexandra sa...

Hoppas det blir bättre snart! Kram