2012-10-30

cha cha bloggen

Nu är det höstlov för er som inte vet det! Eller ja, ska vi va helt ärliga så är det höst-plugga-i-annan-miljö-än-skolan-lov. För om vi har mkt att plugga.....
Men jag passar iallafall på att vara här nere i Finspång hos karln min. Så kan vi umgås halva dagen och så kan jag plugga medan han jobbar.
Jag har varit iväg idag och fixat till håret mitt hos Hanna. Det var på tiden att dom slitna topparna skulle kortas av. Har inte klippt mig sen jag själv klippte av det mesta av håret mitt med kökssaxen kl 02 på natten för ca 1-1,5  år sen kanske. ;)
Fick en styling också. Inte så van att se mig själv i annat än rakt hår. But I like it.. fast, snart är det väl rakt igen iaf. Men tack för den Hanna iaf, om du nu skulle läsa min blogg. :)
Passade på att svänga in på sminkshoppen och köpa mig en parfym också. Lika bra att leva ut nu innan man blir fattig igen. haha!

Näe nu mina vänner så MÅSTE jag fortsätta plugga. Har lagom panik som det är. Tjingeling i blåbärsskogen!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Jäklar va fin du är i håret!!!! :)

Lena sa...

så fin tjej! :)

alexandra sa...

Du passade riktigt bra i det stylade håret :)