2012-10-05

Tripping around

Så! Förra helgen var det Mellerud-Liseberg-goa-brudar-helg! Hade det mkt roligt! Och nu behöver jag inte längre få konstiga miner och stora "VA?" för att jag säger att jag aldrig varit på Liseberg! Haha. :p
Jag åkte balder, kanonen och atmosfear (och annat också såklart :p) Mkt roligt och läskigt! Och b&j bar fans det också. Mmmmmm.... Och så fick jag ju äta på frasses både på vägen dit och hem! Plus att det var mysigt att umgås med tjejerna.
Men sen var det också riktigt skönt att komma hem och träffa karln. Däckade dock ganska snabbt sen.

Annars så har skolan rullat på. Och i onsdags och torsdag var jag på lite praktik på tolkcentralen. Var med och kollade hur det fungerar med bildtelefonin. Det är så mysigt där.. Vill så gärna att det ska vara min framtida arbetsplats!

Men men.. Nu är det helg och jag är i Finspång hos hjärtat och väntar på att han ska sluta jobbet.
Hoppas ni har en bra och mysig helg! :)

Inga kommentarer: