2012-10-10

let us get fysical, fysical!

Det är rolig hur ingenting kan få en att vilja ut och röra på sig som nya, snygga träningskläder!
Har nya kläder från topp till tå, typ iaf.
Och för tillfället känner jag att jag vill ut och röra på mig massor!
Efter att varit sjuk några dagar så längtar mitt rastlösa jag efter att kombon kommer hem så vi kan gå ut och gå!! Snart så!

(Jag undrar vad karln min gjort med mig egentligen. Får mig att köpa träningskläder.. Hmm. Attans att jag också blir sugen när han shoppar.
Och typiskt att han ska handla i sportaffärer. Haha. ;p)

1 kommentar:

Linda sa...

Haha jag gillar din kombo! Gå till Gävle så tar vi oss upp till Hemlingby och springer milen..
Eller förresten! Cykla hit, det är ju typ som stora Vättern rundan.. Så kanske ni får skjuss hem
;) hihi!