2008-05-30

blandade känslor!


Ja. Jag har blandade känslor just nu. Var precis uppe hos "syon" och diskuterade mitt slutbetyg och så.. har fakstikt för det mesta rätt så bra betyg måste jag säga! :)
Men det fanns några kurser som jag verkligen blev besviken.. nej, det blev inga IG där. men jag är iaf jätte besviken! :/ Är jag så dålig? men, nu.. beroende på hur pass mycket en lärare tänker efter så kanske jag får ett bra medelbetyg! Det är ju alltid kul


Vi hade föresten våran allra sista musikalteater lektion idag. DET är sorligt. Vi fick fika, fick leka lite (bla. "liftaren ^^) och så fick vi skriva ngt fint om alla på ett papper typ :p
Kommer verkligen sakna att gå upp på fredagarna för att ha musikalteater, med maria och p-a! ^^ dom är så underbara! kommer sakna dom så jäkla mkt!

Men men, nu ska jag försöka fördröja tiden med ngt annat tills malin är färdig på sin sånglektion och vi kan åka hem.. om ca en halv timme. tack hej!

Inga kommentarer: