2008-05-23

tja! jag gjorde som linda och bytte blogg. det var lix lättare med den här. :p
som invigning så tänkte jag att det passar med en liten (eller inte så liten) lisa som jag snodde från linn! :)
here goes..

ÄR DU (just nu): 23/05 17.28
[ ] Jätteglad
[x] Glad
[x] Trött
[ ] Vild
[x] Lugn
[ ] Nervös
[x] Uttråkad
[ ] Irriterad
[ ] Ledsen
[ ] Besviken
[ ] Arg
[/] Sjuk
[ ] Stressad
[ ] Förvirrad
[ ] Sårad
[/] Fysiskt frustrerad så det pirrar i musklerna och gör det svårt att slappna av

HAR DU:
Folköl i kylen: Inte vad jag vet.
Något husdjur: Nån av mina små systrar beroende på var jag är! :p
Någon favoritmat: KEBAB! och FRASSES!
Någon flick/pojkvän: NEj.
Puder på dig: Noppe.
Några framtidsplaner: Ja du, fram tills slutet av september är det rätt klart men sen så..
Någon sjukdom: Njet. Lite små problem med t.ex fötter och dyl. dock.
Gymkort: HA!
Några kärleksproblem: No.
Någon favoritlåt: "everything" med bubblan! en av ett stort antal!
Duschat idag: Noppe.. kanske borde.
Någon vän som spelar i ett band: Jao. Man är väl cool
Några MVG: Japp, några stycken faktiskt :p
Några som förstår dig: Linn Niska! Maria Gund! <3
Tuff kompis som kan försvara dig: Jo. det har jag! ;p
Något beroende: Coca Cola. Godis. Kebab. räcker det?
Fikat idag: NEJ! Dåligt tycker jag.
Något favorit märke: Nä. Tror inte det.
Nagellack: Inte på mig.. men ngt nagellack ska väl finnas i badrummet eller så.
Någon vän som bor i ett annat land: Nä. Jag tror inte det heller.

VEM:
Avskyr du: Är inte tillräckligt elak för att skriva ut det här.
Hånar du: Allt och alla.
Delar du mest minnen med: oj! nån familjemedlem då. eller linda, maria, emma kanske.
Längtar du efter: Mamma och minna.
Stör du dig på: Fortf. inte tillräckligt elak för att skriva ut det här.
Lagar mat: Min mat lagar fakstikt jag idag. :)
Diskar: Även det gör jag idag.
Städar ditt rum: Jag! tyvärr!

VILKEN:
Tidning läser du: GD, Hänt extra, Veckans NU etc.
Buss åker du oftast: 2:an och 41:an.
Frisyr har du: Långt, rak, hängande hår med sidbena.
Månad fyller du år: Juli! :D
Årstid föredrar du: Sommaren!
Stad du är uppväxt i: Måste nog säga Umeå.

VAD:
Gör du nu: Fyller i en lista.
Gör dig till en bra människa: Att jag är så snäll som jag är. ;)
Gör dig till en dålig människa: Så sällan jag är en dålig människa. :p
Vill du arbeta med: Dans, teater (skådespelare ex. :p) och dyl. vore inte helt fel.
Är roligast just nu: Att vråla till musiken från mitt rum.
Har du på dig för kläder: Jeans, Svart dragkedjs tröja, linne, strumpor och underkläder.
Har du för smink: På mig? mascara.
Äger du för skor: ehm.. 1 par tyg skor, 1 par ballerina, 1 par typ gympa dojjor, 1 par "ballerina" tyg skor. andra använder jag nästan aldrig så dom orkar jag inte nämna. (inte för att det är så många fler men..
Läser du för bok: Ingen just nu.
Ska du göra nu: Kanske laga mat! :)

RANDOM:
Kallt ute: Njä. ca 15 grader.
Idrottar du: HA! nä. inte direkt dså.
Sista du åt: Äter två bullar just nu! ^^
Har du en gitarr: Inte jag, men det hänger några hemma.
Mario eller Sonic: Mario!
Har du bra hörsel: Yepp!
Tittar du mycket på tv: Beror på vem man frågor. ;)
När spydde du sist: Fredags.
Senaste spelade dataspel: Länge sen!
Har du bra betyg: Jo. Relativt bra! :)
Vad har du för mattebetyg: Matte B = VG! woho!!

2 kommentarer:

Deaconess sa...

HA!!! Å har t o m valt samma blogg-style som mamma! :) Duktig dotter!!! kRAMKRAM Å du har väl kompisar utomlands?? Hon som tom kom till er musikal från Holland??

Anonym sa...

mycket intressant, tack