2008-05-27

depp.

Ja så var det en helt vanlig tisdag igen. men dagen till ära så känner jag mig rätt nere.. ingen aning om varför fakstikt. hade min sista sånlektion idag (kanske därför?! :p) vikkis märkte att jag va lite nere, så jag fick välja om jag skulle sjunga i mick eller inte. haha. det blev alltså.. inte! surprice :p

fick veta mitt engelska betyg idag också. första gången sen jag fick betyg som jag inte haft mvg i engelska. okej, jag fick vg.. och med tanke på att jag var´t borta rätt mkt från engelskan så förstår jag. men iaf, bidrog kanske till depp-sophia idag. blä!

haha.. men jag och några till har iaf, som vanligt, också mobbat lite personer idag. ja. alltså, mobbat lite halvt bara.. typ.
och sen kom jag på att. va roligt det var att va på studentkryssningen, ni vet.. sånt där tråkigt som dom flesta skolar för att åka på! ;) ursäkta! jag är elak idag. men det får jag vara.. så det så! Ha´t!

1 kommentar:

Deaconess sa...

Här kommer en anti-depp-kram från mamma!!! KRAAAAAAAAAAAAAM!!!