2008-05-29

sommar, sommar och sol!


Tjoho!

IDAG ÄR JAG LEDIG!

det är så himla skönt.. och vädret är så himla skönt! okej, det är lite väl tidigt att vara uppe när man är ledig, men jag blev tvungen att göra lite arbeten.
2 arbetsmiljö arbeten rättare sagt. Jag har gjort ett, men det andra som jag behöver veta exakt vilka frågor och sånt. Har försvunnit spårlöst från min FC. Dom kommer finnas om jag går in på fc på skolan. Men när jag går in hemma så är det skit mycket som bara försvinner! ååh!

Iaf, funderar mig på att lägga mig i solen nu och ta det jäkligt chill! ;)

Kanske ska träffa föreken gund lite senare också, dvs när hon väl vaknat! :p


Jaja, idag är en helt okej dag tror jag. Och jag är glad, idag så är typ träningsvärken sen baletten borta. :p haha! men rätt skönt var det ändå att ha de.. ;)

vi höres!


btw, det är 15 dagar kvar till studenten, 17 till rhodos! XD

Inga kommentarer: