2009-08-25

ssch!

Nu är jag här igen. Sitter och kollar på.. Ja det är det jag tittar på? Det är ngt på tv 3 iaf.
Har haft ännu en rätt duktig dag. Betalat lite räkningar, filmer som jag inte betalat och så + en hyra. woho vad jag kan! ;p Fast jag ringde min kära storasyster och kollade en massa grejer först. Hon kan ju sånt där nu.. Men snart kan nog jag med! ;D

Idag har jag dessutom köpt en scart-kabel. Ja! Jag blev oerhört glad när jag übernöjd skulle koppla in min nya DVD-spela så jag kunde kolla på film. Men ne det KUNDE jag ju inte. För tydligen så tyckte dom inte att det passade sig att en scart-kabel skulle medföljas! Usch för dom! Usch! Men det var det..

Har idag också varit på biblioteket med skolan och kollat lite på döv avdelningen (aka "tyst avdelningen" moahaha!) där. Fixade också ett lånekort och lånade hem två teckenspråks böcker. Jag ska bli äg på det här!
I skolan idag har jag lärt mig en massa familjetecken, färger och lite annat smått och gått. Det går framåt med tanke på att det är andra dagen i skolan! :)

I morgon till torsdag är det läger i Finnåker. Eftersom att det ligger förbi Fellingsbro så hämtar dom mig här kl 09.00 med stora bussen ist för att jag skulle måstat ta 07.00 bussen in till Örebro! I LIKE IT!

Nu ska jag titta i mina böcker lära mig lite teckenspråk. ;D


PUSS!/ Fellings(-öre)broaren!

4 kommentarer:

Deaconess sa...

HAhhahahaha...vilket härligt collage!!!

Catharina sa...

men såg du bilden på oss tre på min blogg från då vi var hos dig.. kolla på Ronjas hår...haha..det är vad jag kallar MYCKET hår..

Johanna sa...

Hahah, det var inte bara EN gång du ringde din syster.. Utan snarare en miljon!!!! :P

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar