2009-08-13

Tänkte bara meddela att jag flyttar på lördag. Till min första egna lägenhet. 1 rok på 36 kv. Tror jag blir så bra så för min del. :)
Och på måndag är det en vecka kvar tills jag börjar skolan igen. Som jag saknat att gå i skolan. Fast jag kommer tyvärr, pga av de där med lägenhetsbrister i örebro, få pendla en bit.. Men det ska väl lösa sig. Behöver iaf inte pendla ändå från Sundsvall.. och det är väl tur det?

Vill också hälsa Grattis till Linn och Johan Holm som fått sin lägenhet fixad. Goodi, goodi! Nu bor vi snart där Linn.. SNART börjar våra nya liv?! :p

Idag är det kalas för min plutt Minna som fyller hela 4 år idag! Grattis underbara unge! :)

Minna Maria Emilia Snyggkarinen

(Om hon själv får bestämma! ;p)

2 kommentarer:

emkroeger sa...

Var någonstans ska du bo? Hallsberg eller? Vi bor på 38,2 kvadrat och vår har funkat för oss i 1 år nu, så det blir nog alldeles perfekt för dig att bo själv i!

Mona sa...

Lycka till med lyan och skolan! kram