2009-08-30

Oh yess it is sunday. Now that's my fun day.

Mina bullar och kladdkake muffins som blev goda! (även om dom kanske inte skulle vinna i en världens snyggaste bulle-tävling. Men vi vet ju alla att det är insidan som räknas. haha!)
Jag har kommit fram till att på söndagar så ska jag skämma bort mig själv. :p
Så här sitter jag ju med en nybakad bulle och kladdkake muffin (jag vet, jag har blivit världens jäkla husfröken. ;p) framför mig med musikal låtar som kommer från högtalarna, inpackning i håret och nagellack som jag ska applicera om en liten stund. Ska också titta på lite film ikväll. Får se om det blir fler än en.. Men först är iaf en film, med världens snyggaste skådespelare Johnny Depp, som jag aldrig har sett förr men velat se länge.. Finding Neverland heter den. Blir intressant.. Kom precis på att jag inte ätit någon riktig mat idag.. Så jag kanske går och köper en pizza att äta medan jag tittar på film. Jag menar det är söndag.. Jag får skämma bort mig själv. ;p haha! Jag tycker att alla som läser det här också ska införskaffa sig en "skäm bort mig själv för jag är freakin' fabulous" dag. :p
Det här är inpackningen jag har. På den står det att den bara ska va i en-två minuter. Men jag kör på det jag hittade i tidningen Solo. "FÖR BÄSTA EFFEKT: Schamponera håret och handdukstorka det så det inte är dyblött. Massera in inpackningen och vira sedan in håret i en varm handduk. Låt det sedan sitta i en halvtimme. Skölj ur och avsluta med balsam". Håret blir faktiskt undebart lent. :)
Näe, nu ska jag nog gå och skölja ur inpackningen och börja titta på film snart så det inte blir allt för sent. Jag har ju faktiskt skola i morgon igen! :D
Puss på er! /Fellings(-öre)broaren!

8 kommentarer:

Catharina sa...

oj vad skönt det där låter.. och gott..vill också ha..och jo, man behöver skämma bort sig själv med jämna mellanrum och varför då inte så där en gång i veckan..=) ha en bra vecka. KRAM

Deaconess sa...

Låter härligt gumman..... :) Ger garanterat krafter för nästa vecka åxå!!:D
Bullarna å muffinsarna såg ju goda ut!!:D Kram kram !!

Johanna sa...

Bullarna såg ju visst goda ut! :)

Hur var filmen förresten ?!

emilia sa...

Oh My GAH Soffi.. Pizza?1 what the f... vad hände med kebaben, har du bara gett upp den?

Deaconess sa...

Dags att uppdatera då??

emilia sa...

Det är härligt i piteå och underbart i skolan. Vi har precis börjat väldigt intensivt med dansträningen och just nu kan jag knappt gå pågrund av träningsvärken. haha! Vi har en 2a i centrala piteå på 53 kvm. Den är jätte fin :) saknar dig flummunge.

Catharina sa...

va blir det för söndags lyx en söndag som idag då??

Pamela sa...

Hej Soffi! Aww, tack sötnöt! <33
Och du är så himla söt!! <33333