2009-09-14

Tsp* video.

Hallelåja världen. Här kommer uppdateringen ni alla väntat på. ;p
Sätter bara in en video. Ta hänsyn till att jag är nybörjare och webcamen inte är den bästa. :p
Observera också att jag valde att, helt i onödan egentligen :p, klämma in en låt med en titel som jag anser vara väldigt passande för ett första *teckenspråks inlägg.
Observera också (eller helst inte men ändå..) att jag råkade säga morgon, typ, ist för natt vid ett tillfälle. Jag är medveten men orkade ej göra om det! Nu ska jag fortsätta göra det jag i videon säger att jag gör. :) Hej svejs!



"Hej hej,

tänkte göra som Louise och försöka göra en teckenspråks video till bloggen. Men det blir bara en kort idag.
Jag är jätte trött idag. Vaknade halv 4 i morse och åkte till tåget. Åkte från gävle 04.21 i morse. Jag har bara sovit 3 timmar i natt. Jag är trött!
Ja, har varit i skolan idag. Det var roligt. Det är alltid roligt i skolan.
Men nu tittar jag på scrubs och ska äta lite glass tror jag, det är gott!
Berättar mer om vad som hänt i morgon när jag är piggare.
Jo.. Jag vill bara säga en sak. Jag har fått en lillasyster. Hon heter Lova. En till liten plutt!
Ja, vi ses i morgon. Hej, hej.."

5 kommentarer:

Catharina sa...

va duktig du är.. men du har ju en toppen läxförhörerska..=) visst?!?!?!

Anonym sa...

Man skulle ju nästan kunna tro att du kan teckenspråk ;)

Kram// Pappa

Louise sa...

ihihihihi du nämnde mig! :D snelhest. och vad fint, trots att du sa fel på massa ställen, men det tänkte jag inte på :P PUSS vi ses imorgon!

marialorena sa...

va duktig du är! du får lära mig mer nästa gång, e ju kung på att räkna nu ju moahaha

Deaconess sa...

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT!! :D Förhör dej mera när somhelst..Kramkram och TACK för helgen gumman!!!