2009-09-28

Just another manic monday.

Yess, Måndag igen. Om ca 45 min. går min buss så jag funderar på om jag borde äta furkost nu?
Helgen som har varit:
I fredag var jag ute med bästis-Linn.
Första gången ute sen jag fick mitt pick och pack hit till my place. Det var trevligt. Började med drinks på "njuta" (cosmo here I come! ;p haha!) och gick senare vidare och skakade lite. :) Insåg att vi ju lätt ägde ut alla örebroare som var ute. På alla sätt och vis.
Såg också världens pluttigaste(?) vakt. Kom fram till att det ju inte kan finnas många förutom mig och Linn, för vi är väldigt laglydiga människor, som kan ha respekt för den lilla plutten. Han kan inte varit en dag över 17, och röhårig och inte alls muskulös för den delen. Lilla plutt! ^^
Vi hittade föresten Bert, den sista oskulden, på toaletten för er som vill veta! ;D
Lördag och söndag har spenderats, förutom lite vandring runt stan på lördagen, framför tvn för det mesta. Sex and the city boxen är inte slut än.
Nu måste jag börja klä på mig och fixa det som fixas behöver. Vi höres. Puss&kram!

1 kommentar:

Deaconess sa...

JAha...å att han var rödhårig...hmm..har DET nån betydelse??? ;)