2009-09-24

*and isn't afraid to ask

Två sjuk-dagar och 3 sex and the city säsonger senare. haha, jag undrar jag var de flesta killars egentliga åsikt är om den serien. Hahah, den är ju så jäkla bra! Så dead on och ändå så underhållande. Eller kanske det är just därför som det är underhållande? :p

Friskheten har börjar iaf krypa tillbaka till mig. Dvs skola i morgon igen. I like. :) Även om det nu kanske inte är dom roligaste lektionerna i världen så jag får komma hemmifrån och umgås med människor.. och plus att jag slutar innan 12. :p haha!

Ska senare möta en tjej som jag ska luncha/fika med.. En tjej ,från Umeå som också är rätt ny i örebro, som jag inte känner men det ska väl kanske gå bra det. :) Träffa nya människor är väl alltid något bra? (:

Just nu är jag så förbenat sugen på rostade mackor med bacon på. Jag har rost-mackor.. jag har bacon.. vad är det ända jag inte har? hmm.. tänk, tänk, tänk! Jo just det. Det var ju den där lilla grejen. BRÖDROSTEN! Det fattar man ju! Iaf. Har, som vanligt, inget intressant att skriva så jag slutar nu. :) Tja´rå!

1 kommentar:

Deaconess sa...

Men du har ju en ugn..Man KAN faktiskt rosta i ugn....eller på spisen..i stekpanna.....KREATIVITET fräken!!! Innovasion!! ;)
Kramkram och härligt att du mår bättre!:D