2009-09-15

När högar börjar bildas.

Yess.. Nu ska jag försöka uppdatera er lite.
Jag är tillbaka i allas vårat underbara(?) fellingsbro igen. Hunnit vara en sväng till gävle och träffat pappa, catharina och ronja. :) Hade förhoppningar om att träffa två småsystrar. ronja och Lova, ni vet det där stycket ny syster jag nämnde i det förra inlägg. :) Men icke sa nicke, det gick inte för sig för hela sverige är som vanligt överdrivet rädda för den där grissjukan. Ja, lite irriterad var, och forfarande är för den delen, jag. Men men, har fått lite bilder skickade till mig iaf.
(in the words of min näst yngsta lillasyster.. Här är Lova, tjock och rund! ^^)
Ronjaroo är fortfarande rätt söt hon med tycker jag! ^^
Iaf innan jag åkte upp så var äldre bror och hälsade på mig. Trevligt värre. Åt och spelade tv-spel. "sceen it?". Att älska kändis- och film frågesporter! ;D
I skolan går det bra som vanligt. Trivs fortfarande helt splended! Håller just nu på med Louise (http://lunalooney.blogg.se) och försöker teckna till en massa låtar vi kommer att tänka på. Mesta dels försöker vi oss på Aladdins "En helt ny värld". Det går faktiskt ganska bra. Kanske får lägga upp en "musik video" med oss två! XD I like the idea!
Har föresten kommit på att jag borde fixa en "grej".. dvs ngt som jag gör i bloggen med jämna mellan rum. Ni vet typ andra människors "hissa och dissa lista" eller att dom provar olika grejer en gång i veckan eller.. ja. men. typ. ni. vet. typ. Någon som har någon bra idé? Ni vet vart man kommenterar! ;p
Jaja.. borde städa "min plats". (direkt översatt från engelskan typ. :p) Dom där förbenade golv högarna börjar hitta hit till denna lägenhet också. Men just igår och idag så känner jag bara ORKA!
Yessyess.. Nu blev det ett lite långt inlägg igen. Surpriced? Inte jag. Blir alltid långt fast jag egentligen nästan aldrig har ngt att skriva. haha. Aja, god natt mi herren! Skola i morgon igen. :)

1 kommentar:

marialorena sa...

åhh hon e ju helt underbart söt ju! :P ja de var synd att du inte fick träffa henne. hissa och dissa? ja du har ju 70 filmer hemma så kanske kan va nån filmkritiker. fast jag kommer nog inte hålla me dig, vi har ju trots allt lite olika smaker. Godnatt o pusshej