2009-09-16

16:e "svamp"..*

Iaf typ.. på tsp. Typ. ;p

Ja.. Här sitter jag. Med vecko revyn i högsta hugg redo att läsas. :) Har idag varit i skolan och sen träffat denna underbara lilla filur vid namn Linn. Vi har hittat the baguette ställe nr.1! Om jag ber om en lite extra grejs så får jag nog typ exakt sån kyckling baguette som fanns i hammars caféteria! In Love är lite vad jag är! :D
I morgon tror jag jag måste börja städa i ordning places mitt. Har inte orkat idag heller.. Vissa perioder går det bara inte! Men jag tog iaf tag i disken. Och tur var väl det (.. "för där stod hon, lika vacker som för tjugo år se'n!" ^^) För det började bli på gränsfall till för mkt.
Jao jao, i morgon är det frilyftsdag, där vi får göra typ va vi vill.. ex träna.) och sen tema dag efter lunch. Hade som tänkt åka in till Ö-bo och ta ett morgon pass på mitt gym, som jag aldrig än varit på. Men så visade det sig att passet börjar 06.45 och håller på ca timmen. Vad ska jag sen göra fram tills 12 då jag ska möta Louise på skolan och luncha? Njäe, det får nog bli att jag kanske går på gym ist. Men jag är så dålig på det. Behöver ha någon som puschar på.. En ledare! :p
Hade inte så mkt intressant att skriva idag. Så det får nog räcka så här. :)

Vi hörs och ses!

*Btw du "hemliga beundrare", ;p, blev nå fel när jag skulle lägga upp videorna idag.. Försöker igen i morgon. För dom ska upp! XD

Inga kommentarer: