2009-09-20

Hwoo aah!


Helgen har varit mysig. Min mamma och min Minna har hälsat på hos mig. Det gjorde mig glad. :) Det blev tyvärr inte så långvarigt och kändes ännu kortare än vad det var, tiden går fortare när man har roligt?, men det får bli längre nästa gång dom kommer hit och när jag åker dit.
Vi har ätit, åkt buss och tittat på film typ. :p Sett en salig blandning filmer. "Babar", "En kvinnas Doft", "Mary Poppins" och Hitchcoocks "Fåglarna". Nej filmer var inte läskig, men ja fårglar är äckliga som.. stryk! :p
Har nu i helgen också provar att åka med beställnings bussarna första gången.. jag lever och skriver om det så det kan ju inte varit allt för illa.

I helgen var det också dövas dag.. Vet inte om det direkt kändes värt att gå dit. Men precis som mamma sa.. Det var en lite konstig känsla att nu vara på andra sidan (iaf hur man skulle kunna tro att det är för döva, spec dom som inte bor i örebro. :p). Var typ livrädd att någon skulle börja teckna åt en och när folk gjorde det så såg man ut som en.. ja jag vet inte vad. Haha. :p Får se om man vågar lite mer på nästa års döva dag om man ska dit då. :p

Nu ska jag dricka té och laga min matlåda för morgon dagen, blev pizza idag = inga över till morgon dagen, och försöka med att hinna måla naglarna också. :) Lyxar till det lite idag iaf.. Det är ju som söndag! ;D Tja'rå!

1 kommentar:

Deaconess sa...

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...du kunde inte hitta en HEMSKARE bild av din mor???????? MORR...;)