2009-11-24

091124

Yess.. Tisdag igen och det betyder Ugly Betty och DHW. :)
Fast just nu så är det Lois & Clark. Jag kan inte hjälpa det.. älskar fortfarande serien måste jag säga! ^^
Iaf.. Idag så har det varit skola, som vanligt. Vi spelade galenpanna och gissa vem som vann om inte your one and only! ;D Fast dom andra (Louise, Jossan, Anna B och Alexandra) va också duktiga så klart. Annars då? Inte mycket. Men men..
Jag har pratat med Linda i telefon idag. :) Jag har inte pratat med henne på ett tag så det var roligt. (nog för att det är roligt att prata med henne även om det inte är så lång tid mellan.)
Jag har också kommit på att jag nog borde öppna nått sorts rese-informations-guide-blabla. Idag, för tredje gången på typ 2 veckor så var det en människa som kom fram med hennes tågbiljett och hade funderingar över sin resa. Hur kommer det sig att människor alltid kommer fram till mig? Tur så är det inte frågor om Örebro dom har utan tåg resor. För det sist nämda kan jag oftast ganska bra iaf. Och jag har kunnat hjälpa alla dom som frågat mig än så länge också. haha. Roligt nog så har 2/3 varit människor som frågat mig frågat på engelska. Ganska snart kan väl denna guide-blabla vara tillgänglig för svensk-, engelsk-, och teckenspråkstalande. Woho! ;D Ja, det var min händelserika dag. Hur har eran dag varit? :)

2 kommentarer:

Catharina sa...

framtida yrke kanske..?? =) så får du ha en sån där fin gul väst också..haha.. och jag har haft en bra dag, med bad på tropiclandia och sånt roligt. tack för att du frågar.. snart ses vi och sen snart igen.. och sen snart igen..kul på jul. ha det bra. kraaaaam

Anonym sa...

haha tönt