2009-11-21

Min allt för händelserika fellingsbro lördag.

Precis som berättas i filmen har min lördag alltså varit riktigt, riktigt intressant med bl.a promenader och tv serier. Jag inser att alla nu kanske inte tycker det är så roligt med tsp. Men min händelselösa tillvaro känns för mig lite roligare att prata om på just tsp. Plus att jag måste träna. Så ni vet. :)

Men jag börjar bli lite smått galen på mig själv.. Att det ska vara så svårt att lära sig tsp grammatiken. Jag kör, som vanligt, på den svenska ordföljden. Men jag vill lära mig hur det ska vara på riktigt. Men det känns som att det inte finns någon riktig logik i det. Å andra sidan kanske det känns så gällande alla språk men man hör kanske lättare vad som är rätt och fel när det är ett språk som talas med rösten. (Ja, haha, för tsp kan man ju inte ens höra.. ;p väldigt roligt!) Jaja. Någon som känner någon som har något bra tips gällande hur man ska lära sig det? Annars får jag väl hoppas på att det kommer inom sin tid. :p
Ja, nu är det fyra bröllop och en begravning på tv. Hej då. :)

3 kommentarer:

Deaconess sa...

De e bara att öööva öööva....å NÅGON nytta ska väl de intressanta Fellingsbro-helgerna göra????
Hur går det md LAPPARNA då????? hmmm... Kramkram

Deaconess sa...

Å va proffsigt med text till ditt tecknande!!!! :D Kraaaaaaaaaaaam!

Jennifer sa...

Tack snälla gumman! det är sååååå underbart! vad duktig du är som har lärt dig så bra tecken språk!! det är inte illa! öva öva öva så sitter de där snart helt och hållet.

PASSA PÅ -
Tävling pågår på min blogg.
Svara på min dagens fråga och
var med om att tävla om att få
chansen att modella i för en dag.