2009-11-22

Cry baby.

Yess indeedio, det har jag blivit. typ. :p
Förut så var den ENDA filmen jag hade gråtit till lejonkungen.. ni vet när mufasa dött och simba kommer dit och försöker väcka honom. "pappa.. vi måste gå hem."! (det är sorgligt.)

Men nee då. Nu har jag börjar böla (okej kanske inte så mkt böla som att bli fuktig i ögonen eller att nån en(eller två-)staka tår rinner ner för kinden.) när jag tittar på en film eller serie eller ngt. Som avsnittet av grey's när George dog och Cityakuten när dr. Pratt dog. Eller veckans avsnitt av Ugly Betty (som jag såg idag för jag missade det i tisdags) när Daniels fru Molly dog. Uuh.. Vad är det som har hänt med mig?! :p

Ja.. nu sitter jag iaf här och tittar på veckans DHW avsnitt, missade det också. Tror dock inte att jag kommer sitta och böla till detta program.. om jag ska vara helt ärlig!
Ja. nu vet ni det om mig också.. intressant va? ;) Vilket är enligt dig den sorgligaste scenen ever? (film eller tv-serie. ^^)

3 kommentarer:

Deaconess sa...

Tänkte också se DHW idag.....på play...få se om det finns där...missade det i veckan. Du, jag storbölade i slutet på "Marley och jag" så till den grad att t-shirten blev blöt...hahahahah:D
Sedan ska jag påpeka för fröken att ÄNDA-det e stjärten det!!! ENDA är att du är min enda brunögda dotter tex;) BA så du vet!!!Kram gumman

Louise sa...

åååh Molly som var så himla söt.

Ååååååååh det sorgligaste, finaste eller jag vet inte allt är nog i Up!, i början.. omg. så himla fint. sen bölar jag till typ allt :P

Catharina sa...

så den scenen som Ronja alltid ska leka.. "han e död, men han e död".. men jo den e gråtig scen och hell yeah att tårarna kom fram när Pratt dog.. buhuuuuuuu..