2009-11-02

sträck ett finger får smaken luktar in!

Skulle jag skriva ner allting som finns att skriva av lovet och trippen till gävle och sundsvall så skulle detta inlägg bli väldigt långt! Så jag gör lite av två bild kollage ist. (Ett "gävle kollage" och ett "sundsvall kollage". Kan hända att jag också lånat några bilder från diverse platser till kollagen.)


Men för att fatta det kort så har jag iaf fått umgåts med en hel del nära och kära, ätit en massa godsaker, gosat, busat och tagit det lugnt. Ladies night var för övrigt jätte kul! I had a great time! Tack Jojjo för det och tack Jojjoa och mamma för kvällen! Ett bra lov fasktiskt om jag får säga det själv. Tack än en gång allihopa för det. :) Hoppas vi alla syns snart igen. <3 För jag har världens bästa familj. Med världens sötaste små systrar.. Och världens bästa syskon 'over the head taken'.

Men nu ska jag koka te och fortsätta titta på vänner i min ganska sköna, fina ladies night t-shirt! ^^

Tja'rå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men åhh.. fixa msn eller nåt så man kan få alla bilder!? MONGO /gissa vem;)

Deaconess sa...

Visst eeeeee den skön..t-shirten:D