2009-10-31

happy halloween!

Yess! Nu är det snart till att klä på sig nya klännnigen och klackar, makea ansiktet, försöka få till en frisyr och sedan åka iväg med mina käraste mor, min käraste storasyster för att gå på fördrink, middag, underhållning, efterfest och what not. I like it! Ska bli så roligt. Vi kommer vara så snygga. Och min storasyster är typ.. hmm.. bäst?!! Ville bara säga det!

I år är det fäljande som är med Andreas Johnsson, Matin Stenmark, Mikael Tornving(?) och Magnus Samuelson! Ska bli så kuligt så!

Så trevlig halloween på er med!

2 kommentarer:

Louise sa...

Ååååååååååååååååååååååååh jag hoppas du hälsade Andreas Johnsson från mig! Han är ju nästan Brollesnygg <3

Kristian sa...

martin o andreas är ju bara föööör schnygga ;D ett plus i kanten till andreas för att han är sjukt trevlig :) han bodde på princess i somras när jag jobbade ;) muuumsigtfullibibblan! ;)