2009-10-28

S-o-f-f-i, S-o-f-f-i, S-o-f-f-i, tjejen heter Soffi!

Gävle vistelsen är nu över. Det har hunnits med att umgås med nära och kära. Firanden av några födelsedagar. Ätit en hel del godsaker. Några rundor klöver 8. Lite lätt shoppping. Ja, lite sånt där trevligt. Nästa gång i Gävle blir nog i december, lagom till dop av minsta stycket syskon. Men innan det så kommer det stycket med två bihang ner till mig och säger hej.. ja, dom stannar väl lite längre stund än vad det tar att säga hej. Det blir nog en trevlig helg det. :)

Nu är jag iaf i Sundsvall för att umgås med fler nära och kära. Uppdatering härifrån kommer.

3 kommentarer:

Catharina sa...

antingen allt boxande eller allt gott ätande..mums.. läste nånstans att man ska äta det man vill äta och sluta äta när man är mätt.. problemet är väl det att sluta när man är mätt då..hmmm..=)

JennyPulp sa...

Hej snuttan! saknar dig! är hemma nu.. så vet du =) har också startat en blogg:) Jennymikaelabergquist.blogspot.com haha puss o kram!
snart får vi ses!

Linn sa...

Det satt fint som snus, kaustiksodan! :D
Jag är sjukt övertaggad på halloweenfest i kväll. Jag orkar liksom inte sitta hemma nu! SÅ övertaggad är jag. XD HELP ME! ;P