2009-10-20

[happ] gjort vad idag?

Idag har jag varit i skolan igen. Lärt mig över 100 tecken om mat. And boy do I love mat? Ja!
Hann bli sugen på en hel del under lektionens gång. Under rasten såg vi alla intresserat på hur Louise gjorde en vante, eller ja.. Jag fick "riva sönder" den sen. Hur kommer det sig att det alltid är roligare att förstöra saker än att fixa dom? Niclas hittade också min mobil då och tog fina bilder. Bl.a den här på sig själv.

Efter lunch blev det av att [paff] till Örebros (eller Orebro som det tydligen står här nedan.) moské för att lyssna på prat om "människan & miljön". Inte jätte intressant. Lärde mig dock hur man tecknar avlopp. Mer intressant faktiskt. Haha.
Mitt i (aka slutet för mig och Jossan) så var det iaf fika. [pi] god alternativ prinsess tårta. Mumsan.


Jossan och Anna vid moskén.

Måste bara fråga.. Såg dessa skor igår. Hur höga får stövlar bli innan dom blir FÖR höga? (btw, I know. haha snygg bild på mig!)

3 kommentarer:

Louise sa...

de där var exakt lagom höga! :D

och imorgon får du se en färdig vante :)
puss

Catharina sa...

jag berätta ju åt dig att d beror på vad du vill sända för signaler..=) btw så är såna där halv höga stövlar bara foreplay. bara så du vet. ja just det ja, jag har beställt body lotion åt dig nu, så du får den senast när vi kommer dit.=)

catharina sa...

tänk om man på riktigt skulle vara ett bortskämt barn.. lite i alla fall.. och jo du finns på schemat och det är en bild från då vi flyttade dina grejer. en riktigt snygg en..=)