2009-10-04

I carried a watermelon

- Sylvia?
- Yess Micky?
- How do you call your loverboy?
- Come here loverboy!
- And if he doesn't answer?
- Oh loverboy!
- And if he still doesn't answer?
- I simply say.. Baaaby, ooh baby.


Så är det söndag igen och jag sitter här och gör det endast tjejer kan.. multitasking. Kollar på, den allt för sorgliga, reprisen av Grey's, läser nya vecko revyn och sitter här vid datan.
Helgen har spenderats så här;
Fredag - Inte så mkt action.
Lördag - sov väldigt länge, varför vet jag ej men ja. På kvällen bar det av till Louise (http://www.lunalooney.blogg.se/) för att titta på film och spela lite singstar. Det blev dansande, sjungande, underbara filmer hela natten!
Söndag - Ja, vaknade hos Louise.. Åt frukost framför hairspray(! ^^). Sen.. åkte hem och.. Lagade mat. Det var gott.

Ja och vad är nytt för idag då? Ja vem vet..
Har fått veta att jag visst har små öron. Ungefär lika små som min 3-åriga lillasyster. Fast jag tror att det är hon som har stora öron! hahah!

I morgon är det skola igen. Vi hörs. :)

4 kommentarer:

Louise sa...

mm vi hade det riktigt mysigt! :D göras om, ja tack! :D

Catharina sa...

du HAR små öron. tro nu när jag säger det. ingen har påstått att Ronja skulle ha stora, så det måste vara du som har små.. haha..

Deaconess sa...

Du har så söta öron så!! Jag vet för jag var med och gjorde dom serru!!;) Kramkram

frida sa...

yes:) nejdu, tänkte inte ens på det. va står det??:)