2009-10-16

oh ah marmelad, säg oh ah marmelad!

Här sitter jag igen. Med marmelad mackor och té. Denna morgon är en westlife morgon. ^^ Jag har hittat en gammal skiva. Deras första för att vara mer bestämd. ^^ Det är ganska roligt. Deras låtar har tydligen grävt sig in, för dom kan man minsann. :)
Ja iaf.. i dag är det fredag igen. Det innebär en kort skoldag, 2½ timmars väntan på bussen och sen.. ja, sen att det typ blir att sitta här igen. VVF yess!

Btw, så har Kurtarna* varit här.. Igår när jag gick till/var på bussen så insåg jag att mina hörlurar var borta. Letade igenom hela väskan. Fler gånger! Irriterad över att inte ha musik? Ja.
Men iaf, när jag kom hem började jag leta efter dom så att jag skulle veta exakt vart dom låg nästa morgon (aka nu idag.). Dom fanns ingenstans! Verkligen ingenstans!
Jag gav upp efter ett tag. Nu i morse skulle jag ta upp en mascara från väskan, samma väska som jag bar på igår, tror ni inte dom förbenade lurarna ligger där kanske? JO MEN VISST! Kurt-jävlar! Och om det inte är dom så är det han gubben som står i min dörr. Han kanske är lite påhittig?! :p

ett gäng grabbs som nog är, iaf låter och ser ut att vara, snällare än kurtarna!



*dom små osynliga (säger jag nu) jävlarna som är orsaken till att allt dumt händer. Nu ska jag till skolan. Hej då!

1 kommentar:

Deaconess sa...

Hahhaa..jaaa, du. Kurtar e Kurtar....Å vem vet...gubben i dörren kanske tycker det e kul att spela dej lite spratt?? Eller så var det han som hittade dom medan du sov och la dom i din väska så du skulle hitta dom???
kRAMKRAM GUMMAN!!! vvf!!!!!!!!