2009-10-25

I gefle.

I am back in the town of Läkerol and Gevalia, familj och vänner. Än så länge har jag hunnit med "surpricea" Linda lite lätt på hennes födelsedagsfirande, hon har ju följt med i svängarna och klivit ut ur tonåren.
Igår, lördag, så var det Catharinas tur att fylla år. Det åts god tårta, goa mockarutor, chokladbollar och what not. Grattis till henne i efterskott också! Senare blev det att möta min Maria på stan en liten stund.. och ännu lite senare kom Linda och hämtade mig här i s.bom. för att åka till hennes "Bo" och fixas lite. Sen blev det att, tillsammans med Linda, Fia och Sofie, äta och dricka gott på söderhielmska. (: Maria kom och joinade oss sen då det bar av till lite annat födelsedags firande. :) Awsome. Efter att hoppat runt där och varit allmänt party-glada ett tag bar det av ner mot stan.. Mot slick som jag saknat så. Men verkar som att jag tyvärr får fortsätta sakna de ett tag till. För igår blev det av till goya.. för, helt otroligt, första gången faktiskt.
Annars har det också.. gosats lite med Ronja och Lova och "bara varit" med pappa och catharina också.. Och Maria (Catharinas syster).



Jag och två av mina underbara flickor!

Idag har jag känt av lugnet här i södra bomhus. Jag är trött så det har varit ganska skönt. Fast dagen har gått himla långsamt. Och varje gång jag tittat på kl så har jag förväntat mig att den ska vara minst typ 5 timmar mer än vad den faktiskt var. Mysko det där!

På tisdag bär det av mot sundsvall för att träffa mera familj. :) Men ikväll så är det snart parlamentet och lite toasts med pappa och catharina?!

2 kommentarer:

Johanna sa...

jag och daniel kollar på parlamentet och äter toast nu ;)

Louise sa...

she's got the look. alltid denna look. samma look. WWWW!!!! WHAT'S WRONG WITH (you) WOMAN!! skaffa en ny look va :P
"du är ju inte så snygg du heller" HAHAHAHAHAHHAHAHA.

jag vill tillbaka till skolan, haha. Höstlovet har inte börjat än. pinsamt.

sen var det nåt mer jag ville säga, men jag har glömt.
Puss