2009-12-08

091208

Ja! Sitter nu och tittar på Ugly Betty med några chokladbollar och en julmust brevid mig. Kan ju säga att det är gott. :)
Annars.. Har varit skola som vanligt idag. Nästan alltid lika trevligt. ^^

Idag var det lussebulle time. På väg till tåg/busstation var det att svänga av in till en konditori och införskaffa sig två sådanna. Denna gång var det Jossans tur. :p Gott var det iaf!


Lite annar roligt hände idag när vi igen spelade galen panna.. Förutom hela den där Ricky Martin händelsen som jag inte riktigt orkar skriva upp. Så insåg vi idag att allas vår Josefine Gustavsson har svårigheter med att uttala en speciell kändis namn. hahah! Och otroligt nog så har hon på videon här nere förbättrat uttalet från när hon sa det dom första gångerna idag! XD haha. Jag hade ganska kul åt henne iaf. Du är söt ju Jossan! ;p

Så.. Gissa kändisen?! Tar ni den så skriver jag stolt upp er här i bloggen!
(dvs jag, olikt ex blondinbella har tyvärr inget dyrbarare att dela ut till mina få, få läsare. :p)

btw vill jag bara visa upp en bild på en "pin" som jag fick av Erica i klassen. Hela klassen fick varsit lite paket av henne.. detta var det som fanns i mitt. "Snyggt skapad". Det var väldigt sött av henne tycker jag. Och ja, vem är jag att säga emot. haha. :p

5 kommentarer:

Louise sa...

ANGELINA JOLIE! :)

Anonym sa...

DU lever i förnekelse

Louise sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Höh, glömde ta bort mitt sparade namn innan jag tryckte publicera. Men nu så.

vettigt
Forumforum

there you go beatch.

Anonym sa...

hahaha, kan inte vara lätt att höra vad som sägs. btw ogillar jag att göra min röst / Jossan