2009-12-16

Oh baby, takes just a few if you let it through.

Det är jobbigt när man fryser som en gnu men bara måste äta glass och dricka kall cola. (med is i .)

Känns som att jag har sjukt mycket som jag inte ännu hunnit skriva. Men jag orkar inte. Känns som att det är skit mycket allt just nu. Fast det är det ju inte. Inte mycket alls faktiskt! Det är egentligen ingenting alls.

Men om jag ska försöka sammanfatta det viktigaste iaf:
- Varit i Gävle. På dop. (Det tyckte jag om. Åt gott och fick träffa nästan alla syskon + andra människor som jag tycker om att träffa.)
- Mamma och pappa har fyllt hela 41 år. GRATTIS, GRATTIS!
- Varit i skolan ett antal gånger.
- Har typ fått tag på lägenhet. En liten en. Men den är i Örebro iaf. Bara några minuter från stan. Blir flytt i mitten av januari eller 1 fabruari. Blir skönt att få annan fastighetsägare/skötare också. Jag är varken bekväm eller särskilt förtjust i någon av dem jag har just nu.

Antar att det är mer. Men jag orkar inte. Av någon anledning känns det typ som.. ja. Sen jag klev innanför min dörr i dag så bara tappade jag allt. Fast jag egentligen är ganska glad. Hmm. Får se om det blir bättre igen. På fredag är det iaf lov. Då ska jag iväg till Gävle. Då ska jag vara där ganska länge. Då ska jag träffa mina underbara vänner. Och umgås med en stor del av min underbara familj också.

Jo, just det. Louise Schylander (http://www.lunalooney.blogg.se/) ska nämnas i min blogg eftersom att hon skrev vilken kändis det var Jossan försökte säga i filmen nedan. Fast hon fuskade! Väldans mycket. Men det är okej.. Jag skriver in hennes namn här iaf! För det är hon väl nästan alltid värd ändå.

1 kommentar:

Louise sa...

hihihihihi jag får vara med <3