2009-12-20

världens underbaraste.

Idag har jag träffat typ världens 4 underbaraste kompisar!
Träffade Malin på stan vi 15 tiden och skvallrade och babblade och fikade lite med henne. :)
Sen mot kvällen så var det till att åka till maria en liten stund.. för jag ville vara där. jag tyckte jag skulle vara där om det behövdes..
sen åkte jag och selin hem till linda, med malin en stund också.
Dessa tjejer som står med i inlägget. Det är några av världens underbaraste och bästaste vänner! Jag älskar att umgås med dom.. I alla lägen. Och jag saknar dom så mycket när jag är nere i Örebro. Även fast det där också finns finingar.

Annars idag har jag umgåts lite med andra tok härliga (kolla vilket ord jag använde selin.) människor. aka. Ronja, Lova och Catharina. Vi åkte bob och stjärtlapp.. lekte lejon för en sekund och har druckit varmchoklad. Det är mysigt! And I like it! Det var kallt men awsome!

Maria. Det är bara att ringa mig när du vill.. Fast det hoppas jag att du redan vet! <3

1 kommentar:

Louise sa...

mestmycket.

jag tänkte göra en videoblogg på teckenspråk till dig igår, men min kamera filmar bara 1 minut i taget, hade inga batterier, och Roberts webcam har han inget program till så jag kunde inte där heller :( Jag blev jätteledsen!