2009-12-06

Clark Kent was calm, Lois Lane was frantic.

Så, då är ännu en helg över. Denna helgen har till motsatsen från en hel drös andra helger varit bra trevlig. Jag har haft sällskap här i Fellingsbro 3 st. Gävle bor. Catharina, Ronja och Lova. :)
Dom kom i torsdags och har umgåts med mig från det tills idag ca 13.40 då deras tåg åkte.
Vi har iaf åkt lite hiss.. upp, för långt ner, upp och sen tillslut ner igen. :p Har gosat lite med en bebis.. busat lite iaf med en 3 åring, som också hunnit skapa sitt eget lilla vinterland hemma hos mig ^^, tittat på film, spelat och ätit gott med Catharina.

Idag har vi också varit en stund på stan, tog ett tag mellan att bussen kom in till Örebro och att tåget åkte. Vi fick se min lilla Brolle ha sitt soundcheck inför "O, helga natt" som var i Örebro idag kl 17 där Brolle, Charlotte Perrelli ngn annan random "Bly" människa och en annan myyyisg svensk kändis. (Sista bilden blev väldigt fin.. så ni kan ju gissa vem det är som står där. ;p)

Ja! Tack för en bra helg. Vi synes nästa. :)
<-- guess the celebrity? XD

Sen jag väl kommit hem igen så har det varit Lois & Clark och Lois & Clark och Lois & Clark! Aah, min lilla Dean Cain crush är tillbaka lite grann.. ^^ Det är ngt speciellt med Clark Kent. haha.

Näe.. Nu ska jag fortsätta med mitt. Pratar nämligen med Maria.. Det är ju alltid.. intressant? Tydligen så vet jag what turns her on.. Jag är dock inte säker på att jag vet vad hon menar. Vad jag är säker på är iaf att jag verkligen inte behöver veta det. Så, nu vet ni det!

Ha en trevlig fortsatt kväll..

5 kommentarer:

catharina sa...

eeeeeeeernst..har bara en sak att säga om bilden på ronja, vagnen och mig...nämligen ruuuuuumpaaaa...=) jepps vi ses snart igen. kul på jul.

marialorena sa...

hahaha hmmmmm.. inte ens jag är säker på vad jag menade. och jag behöver inte heller veta de för de lät så knäppt haha

johanna sa...

åååh, mysiga ernst!! :P hahaha

catharina sa...

so far är jag nöjd med min nya leksak. men känns ganska stort att ha någå så dyrt med sig hela tiden.

Deaconess sa...

ernst...tänk att man faktiskt såg det..
Han var här igår:D