2010-02-03

deep within myself. eller va?

Hur kommer det sig att jag inte kan skriva "djupa" meningsfulla inlägg?
Är inne på en massa bloggar där det skrivs fullhjärtat och djupt. Under tiden som det läses så sitter jag och tänker att jag också vill skriva så det fängslar och ja.. what not. Men det funkar inte riktigt. Läste t.o.m. en 9(!!) årig tjejs blogg. Hon var duktig på att skriva. (och betydligt bättre än mig på att stava också! hahah. det är tragiskt. :p) Men i alla fall. Vad är grejen? Är jag bara en väldigt "grund" (XD) människa eller vad är grejen?
Jaja, här nedan kommer nu ett försök till att va lite.. ja, djupare som sagt. Lyckas jag?
-----------------------------------------------------------------------------------









1 kommentar:

alexandra sa...

Hahahaha!!!

Du lyckas verkligen med att vara djup på rätt sätt, på ett humoristiskt sätt + att det är djupt men ändå inte för djupt så att man fortfarande bottnar, me like ;D