2010-02-10

move your body girl

bodyjam igår var jätte roligt. Blir nog en "vecklig" grej det där. :) Dansa loss, röra mkt höfter. Fett med skoj! :p

Nu är det snart dags att gå iväg för att gå på en lite morgon bio. (att det är skolbio är det mindre viktigt att säga. ;p)
Det är iaf filmen "Milk" som ska ses. Den där Sean Penn spelar Harvey(?) Milk. En homosexuell man i USA för.. aa, En viss tid sen. :p Vet att den fick en massa nomineringar på oscarsgalan förra året. Men kommer inte ihåg hur mkt den vann. Jaja, ska bli kul.

Idag ska det komma människor till min lägenhet och kolla ventilerna. Vilket gav mig mindre sovmorgon än jag skulle haft idag. Orsak - blev tvungen att vakna. Diska iodning lite (var ganska mkt odiskat som låg på diskbänken.) och plocka ut torrvaror(? :p) från mitt skafferi. Där i finns nämligen en av ventil grejsimojserna. jaja. Nu rabblar jag. Men ska snart gå iväg till Roxy på stan för att kolla film. Man borde kunna köpa popcorn där. Ser jag film på en bioduk.. Då vill jag ha popcorn.

1 kommentar:

alexandra sa...

Haha, ja det är jävligt illa alltså! Får sätta sig ner och rita upp ett schema på akkt som är intressant och sedan börja rita om olika förslag för att se vad som blir bäst :P