2010-02-14

låång uppdatering.



Ja! Nu kommer än en gång en lång uppdatering. :) Bilderna ovan är från våran friluftsdag. Vi (jag, jossan, lou-lou-fis, anna och alexandra) var i ånnaboda och "promenerade".. Vi gick alltså en liten bit med doffe, annas hund. Sen så var det att åka sopsäck ner för backen på lite varierande sätt. Bäst gick det nog när finska attacken skulle ta sig ner för backen!? Dvs, jag låg på magen på en sopsäck, alexandra låg på min rygg och vi försökta ta oss ner för backen på detta sätt. hahah! kuligt. Efter inte allt för länge ville vi sätta oss inne i stugan och äta våran mat men när det visade sig att det var fullt där inne så kom anna med idéen att vi kan ju åka hem till mig och äta vår medtagna mat! :D Sagt och gjort.. vi åkte hem till mig och spelade 500. Guess vem som vann? ;) Ja. det var den dagen.


Sen så kommer vi till fredagen.. skolan var som skolan väl alltid är. Trevlig och så! :) Vi fick godishjärtan av vår lärare yvonne.. hon är lite söt hon. :p
Sen lärde sig jossan en läxa.. hon fick veta vad som händer om man jävlas med mig medan man är ute och går i snön! (bilden ovan!) Just det Jossan.. nu vet du! ;D
På kvällen var det iaf dags att bege sig till Lou-lou-fis. Anna hämtade upp mig och hemma hos l-l-f fanns redan hon, hennes pojkvänn och alexandra. senare joinade också jossan våran braiga lilla grupp. Kvällen bestod av spel och film. Jag och Anna ägde ju i "absolut överens".. (hahah. "Dåliga egenskaper" XD!) Vi såg på skräckisen som vår lärare hade berättat om för oss.. Case 39. Om en unge som är lite lätt psyco. Den var väl ganska bra.. men hade förväntat mig att den skulle vara mkt läskigare. Iaf så fanns det under kvällen godis, dricka, chips, mer chips, popcorn och ostkrokar. Lite godsaker så där.
På Lördag (jag och jossan sov hos kvar.) så var det en hel dag med l-l-f för min del. Var bara hem en sväng för att hämta lite cola. pengar och semlor som jag själv gjort för första gången i mitt liv. Och dom blev faktiskt helt okej. :) Jag är lite stolt. Det blev också melodifestivalen i sandviken. Som Rätt bidrag gick vidare om man frågar mig. Det var också världens bästa deltävling.. för dom pratade om en massa saker som "berör" mig. :p Och en massa människor som jag har sett live. Det var roligt! :D hahah. Sen när jag gick hem blev jag ännu lite lyckligare.. hittade en bounce reklam grejs.. JAG OCH ALEXANDRA SKA DIT OCH SE DOM!! Lycklig gör det mig.

jag och några riktigt goa tjejer när vi gjorde oss redo att se case 39

5 kommentarer:

Louise sa...

yo bitch du får maila mig bilderna för att du är sämst att ha msn. sådeså. på min gabrielledelacoure@gmail.com-mail. sådeså. NU PÅ EN GÅNG!

alexandra sa...

haha, bilden längst upp till höger, ser ut som jossan däckat helt och totalt!

alexandra sa...

haha, bilden längst upp till höger, ser ut som jossan däckat helt och totalt!

alexandra sa...

hehe det är iofs inte onödigt, det är väldigt nödvändigt med billigt godis inför maratonet ;D

nanna sa...

du dansar ellerhur? :D