2010-02-05

Nu är det fredagsmys!

Nu sitter jag här hemma och gör ungefär ingenting. Vill att klockan ska bli sju. Så ska marias tåg rulla in hit i Örebro! :D Jag är så glad för det! Vi ska ha en riktig soffi-maria helg. Äta en massa saker. Skvallra om en massa människor och va allmänt flumm! Ska bli så roligt. Första gången hon kommer och hälsar på mig.
Annars då? Inte så mkt. Ännu en vecka i skolan är slut. Har gått förbi relativt smärtfritt. :p Snart är det nästa vecka och ännu mera teckenspråk! :)

Jo just det, ville bara försöka visa.. Jag såg en rolig tant när jag gick till ICA idag. Hon såg typ ut som den fina tanten nedan som jag ritat på paint. Fast kanske lite mer jämna solbrillisar och sånt där ja. Men i det stora hela såg hennes ansikte ut så! hahah. Det var svårt att inte fnissa när hon gick förbi, hållande armkrok med en annan tant. ^^

2 kommentarer:

frida sa...

jag har en tatuering i nacken (fiskarna, mitt stjärntecken) och så piercing i tungan! :)

Pamela sa...

Oh låter kul! :D

Sv: Ja eller hur. Förr tycker man att det är skit tråkigt och plugga nu när man får välja vad man vill plugga så blir allt så mycket roligare! :D
Okej ibland kan det blir tråkigt också även om det är intressant eftersom man vill göra något annat som t ex kolla på the vampire diaries (A) :D

MISS YOU!