2011-07-09

oh hey, didn't see you there

jag hade ju tänkt vara duktig och köra igång med bloggandet igen.
har inte funkat så bra. men det är inte så mycket mitt fel som att jag inte har internet. så, nu vet ni det.

jag har iaf flyttat. (evelina är på väg.. hon har ett par lådor och sånt där men borde komma upp med mer idag) trivs bra. tror det kommer bli ett awesome place att bo på där. iaf lägenheten kommer bli bra. speciellt efter att det blir tapetserat och så. :)

att gå brevid på nya jobbet 3 ggr har också det funkat bra. kommer nog bli bra där också. tycker ju om jobbet i fjugesta, där jag sitter nu. men åååh så skönt det ska bli att jobba i örebro. inte behöva passa och betala dom där jäkla bussarna! om det står rätt i min kalender så har jag, efter idag, 3 pass kvar här under sommaren. ska träffa en kvinna här på jobbet när jag slutat idag och kolla att allt stämmer. har ju varit en massa blä med mina jobbpass nu men ja.. det löser sig sa han som sket i duschen.

jag återkommer nog på måndag med lite bilduppdateringar och sånt för då är det till att jobba natt här. men så länge.. Till toaletten! (too the loo/todeloo)

1 kommentar:

Louise sa...

jätteförvånad! men jag vill också åka till NY!!!! sjunga lite på broadway! Mysa lite med Puck kanske! Ååååååååh jag älskar Kurt förresten! Så himla go! OCH WATEFUCK I SLUTET! LÖÖÖVE! Lovelovelove. mysigt.

hihi. puss