2011-07-28

sometimes things go as planned, sometimes they don't

Jag tycker Ana-Banana är en tönt. Det handlade ju självklart om regn i förra inlägget. Inte att jag var alldeles svettig. Eller..?


Hur som haver. Idag har jag inte fått så mycket gjort. Fick min inslulindelegering idag. Bra att jag har den. [hyff]

Sen drog jag mig hem för att sova en stund till så jag orkar vara vaken tills ca 08 imorgon. Åt lite mat gjorde jag. Bacon och makaroner. Så enkelt men ack så gott. Kollade på tv.

Och nu sitter jag här i ett av höghusen mitt i stan igen. Måste säga att det är skönt att det bara är en natt den här gången och inte fyra.


Nu tänker jag sätta mig och titta på lite komedier på tv en stund. Innan ngn behöver hjälp med ngt.




(denna bild kommer upp om man googlar "komedi")

1 kommentar:

Anonym sa...

Du sådär ser inte regn ut på dig! Du är svett! =P