2011-07-12

two can keep a secret if one of them is dead

Ja ljög. Bilduppdatering kommer inte fast jag har jobbat här i natt. Men inte mitt fel, det var för att bilderna och datorn inte ritkigt ville sammarbeta. Så ni får vänta en stund till på den lovade uppdatering.

Är iaf på jobb här i fjugesta. Har ju vart lite krångel hit och dit med mitt schema men jag tror iaf att det här är näst sista passet här i sommar. (Ett till 30 juli tror jag.) Så snart kör andra jobbet, inne i Örebro, igång. Ganska skönt fasktiskt. Slippa bussen ett tag. Även om jag med det här jobbpasset har en väldig tur att ha en så fruktansvärt snäll kombo som körde mig hit och kommer och hämtar mig sen vid 08.00. :)
Iofs har jag ju tur ändå att jag har en snäll kombo, inte bara för att hon kör mig hit och dit när hon är hemma. ;p

Mene.. nu tror jag att jag ska äta lite frulle.
Mina favorit mackor har jag med mig och till det blir det nog varm choklad.

Taa!

2 kommentarer:

Johanna sa...

hej!

kika in min nya blogg, vetja :P

Johanna sa...

matbloggen alltså :D