2012-02-18

cha cha bloggen

Jag ljög för er igår. Det blev ingen bio för oss igår. Vi tar den ikväll ist! Sitter på sf nu i väntan på att gå in i salongen.
Vet ni vilken film? Det känns lite jobbigt att skriva vilken. ;p Ni som känner mig kommer få en chock. Karln tar med mig (utan ngn allt för stor protest) för att titta på star wars 3D. Kan säga att jag är glad det är 3D iaf. Det var typ det som fick mig att gå med på det.. Och att han ville se den så jag tänkte att jag kan se den med honom när han är så snäll mot mig. För det mesta iaf.. ;p
Kram på er! :)

4 kommentarer:

Johanna sa...

whuuuuuuut? star wars?! han måste vara snäll den där andreas!

alexandra sa...

Yes, du tog den! Duktig flicka ;P

Deaconess sa...

Soffi ..vad göööör han med dej????????????? Eller så e du bara gaaalet kär.....:) Hoppas på det senare annars...alltså STAR WARS???? :P

Louise sa...

STAR WARS!!!! Vi var på den redan förra helgen. Wooooo! Hoppas han tar med dig på de andra fem också! Du ska bli SWfrälst. Tänk på att han går på musikal med dig ;)