2012-02-15

It is a little bit funny, this feeling inside!

min karl är en riktigt bra en!
Inte nog med att han är här i Örebro så jag får vara med honom (och att han försöker tar hand om mig och min fot, fast det inte alltid är så lätt. ;p). När jag kom hem från skolan så hade han städat lägenheten här.. Jag fick också rosor och choklad! Och en liten söt hjärtkudde på en av rosorna! Och middag lagade han! Förrätt var en räk-macka-grej. Gott! Varmrätt var Bakpotatis och marineras filé! Såå GOTT! Och efterrätt körde vi lite Marianne parfait. Alltid en klassiker. ;p
Så såg vi på film också. Vi började se "på smällen" och så såg vi "love actually".
Jag hade alltså en RIKTIGT bra och jättemysig dag igår!
Tack underbara plupp!

Hoppas ni hade en bra dag igår!

2 kommentarer:

Catharina sa...

härligt fina Sophia!! blir så glad av att läsa det här. =) men du ger inte upp med Marianne parfait du.. ;)

Deaconess sa...

Men du..underbart härligt hörrö!!!!!:) NI ser så underbara ut tillsammans!!!:)